sobota, 28 czerwca 2014

Co jest niezbędne do rzucenia palenia

Sposoby na rzucenie palenia są różne, w tym poście typowe sposoby na rzucenie palenie sobie odpuszczę, mam zamiar natomiast opisać najważniejsze,według mnie, cechy jakie są potrzebne do zaprzestania palenia.
Pierwsza rzecz nie jest może cechą, ale jest to rzecz najważniejsza i jest to chęć do rzucenia palenia. Umówmy się, że gdy lubimy palić, lub lubimy towarzystwo palaczy, chcemy być trendy etc i nie mamy silnego postanowienia, że chcę rzucić palenie to tego palenia nie rzucimy. Jeżeli mamy już tę chęć do rzucenia, jeżeli palenie zaczęło nam na prawdę przeszkadzać niezbędnymi cechami są silna wola i determinacja. Aktualnie to właśnie silna wola sprawia kilka razy dziennie, że nie zapalam papierosa, bez tego machnął bym ręką na to rzucanie i zajarałbym z chęcią i ze smakiem (carpe diem).
Zmiana toku myślenia. Śmiem twierdzić, że kilka moich wcześniejszych prób rzucenia palenia zakończyła się fiaskiem ze względu na błędne rozumowanie. Otóż jak rzucałem palenie i nie paliłem przez jakiś czas, czułem się jak wielki przegrany, który cierpi katusze, który martwi się jak bez fajki przeżyję następny dzień. Błędne rozumowanie: to, że udaje nam się nie palić jest dla nas sukcesem i z każdego następnego dnia bez papierosa należy się niezmiernie cieszyc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz