sobota, 14 czerwca 2014

41 dzień bez papierosa. Bieganie sposobem na rzucenie palenia

Wreszcie "zmusiłem" się do biegania, odkąd rzuciłem palenie przytyło mi się ze 3 kilo, nie to żebym się martwił bo problemów z nadwagą nie mam (175cm 76 kg), ale już od jakiegoś czasu korciło mnie żeby ruszyć się z miejsca. W zeszłym roku biegałem jak najęty, przebiegłem półmaraton i w tym roku szykowałem się na maraton, jednak szał biegania prysł, przestało mnie to rajcować, nie wiem dlaczego, dziwne to bo większość opinii jest takich że jak ktoś złapie bakcyla to nie może bez tego żyć, a ja w tym roku raptem z 10 razy biegałem i wcale nie sprawiało mi to ogromnej radości. Dzisiaj pobiegałem zrobiłem 8 km na spokojnie w 42 minuty i powiem szczerze paląc wcześniej e - fajki naprawdę dużo traciłem, teraz kondycja o niebo lepsza, mam nadzieję że znajdę siły i chęci do dalszego biegania i oczywiście do dalszego niepalenia. Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. If you are just getting started, ijoy capo 100 kit is definitely the best choice. Besides eleaf ello s atomizer has absolutely amazing flavors, produces lots of vapor, has a great battery, is extremely convenient to use. Shipping is fast and vapesourcing.com customer service is friendly. Nothing bad to say.

    OdpowiedzUsuń