niedziela, 1 czerwca 2014

28 dni bez papierosa :) Desmoxan, bieganie i takie tam :)

Witam wszystkich, pragnę potwierdzić iż udało mi się przetrwać już niemal miesiąc i czuje że jestem na dobrej drodze do całkowitego rzucenia palenia. Przy początku 4-tego tygodnia pisałem, że jest coraz trudniej, że jestem nerwowy, nie do wytrzymania i że popadam w inne używki (nałogi) ;( Faktycznie kiepski był początek tego tygodnia ale później z każdym dniem było coraz lepiej.
Jeżeli chodzi o desmoxan nie biorę go jakiś tydzień. Myślę, że tu mógł być powód mojego wcześniejszego słabszego okresu, bo mniej więcej właśnie po odstawieniu leku pojawiła się u mnie ta nerwowość i pociąg do piwka. Być może były to właśnie skutki odstawienia leku, co sugerowałoby jednak jego skuteczność w którą szczerze wierzę i polecam spróbować innym.
Zastanawiam się nad powrotem do biegania, jakoś nie mam nigdy na to czasu, a kondycja na pewno wzrosła. Jak kiedyś biegałem paląc e-fajki to przy dużych obciążeniach dla organizmu (szybki bieg), próbując robić głęboki wdech,czułem że nie łapie powietrza do końca, tak jakby w części płuc siedział jakiś syf. Myślę że w najbliższym czasie ruszę w trasę i sprawdzę swoje możliwości kondycyjne, chciałbym złapać ponownego bakcyla i przygotować się do warszawskiego maratonu we wrześniu ale nie wiem czy będę w stanie się zmotywować aby regularnie trenować. Nie wiem też czy zdążę się do tego czasu odpowiednio przygotować. W następnym poście, mam nadzieje, opisze wrażenia z mojego powrotu do biegania.

3 komentarze:

  1. If you are just getting started, sinuous fj200 mod is definitely the best choice. Besides wismec divider tank has absolutely amazing flavors, produces lots of vapor, has a great battery, is extremely convenient to use. Shipping is fast and vapesourcing customer service is friendly. Nothing bad to say.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i mam nadzieję że udało się wytrwać w postanowieniu. W moim przypadku doskonale zadziałała metoda https://allencarr.pl która w bardzo prosty i nieinwazyjny sposób pozwoliła mi odstawić uzależnienie od nikotyny. Teraz dopiero czuje się wolnym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń