piątek, 27 czerwca 2014

53 dzień bez papierosa. Płuca palacza - film

Nie miałem czasu przez ostatnich kilka dni, w każdym bądź razie z moim paleniem wszystko w porządku, czyli palenia brak :) Ostatnio zdałem sobie sprawę, że nie chcę mi się palić ze względu na uzależnienie ale bardziej ze względu na przyzwyczajenie. Dzisiaj miałem chęć zapalić bo gdy kończyliśmy pracę, po wyjściu osoby palące oczywiście zapaliły i miałem ochotę z nimi zapalić ale tylko i wyłącznie dla towarzystwa, żeby postać i pogadać. Skończyło się na tym, że bardzo szybko pożegnałem się i odszedłem coby nie kusić losu :)
Myślę, że ciekawym i dość skutecznym sposobem na trwanie w niepaleniu jest bombardowanie się wszelkimi bodźcami o szkodliwości palenia. Oto jeden z nich:
 https://www.youtube.com/watch?v=gII_b9YKvlg

2 komentarze:

  1. If you are just getting started, eleaf istick tria battery is definitely the best choice. Besides eleaf istick tria kit has absolutely amazing flavors, produces lots of vapor, has a great battery, is extremely convenient to use. Shipping is fast and vapesourcing.com customer service is friendly. Nothing bad to say.

    OdpowiedzUsuń

  2. The Ranker 218W TC Box Mod is another game changer by Smoant which sports an ergonomic gun grip handle design and highly innovate features.

    OdpowiedzUsuń