czwartek, 10 lipca 2014

jak skutecznie rzucić palenie książka allen carr

Jakiś czas temu natknąłem się na książkę Allena Carra pt. prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie, w której autor przedstawia swoją wizję "nikotynowej pułapki" oraz przedstawia sposób na łatwe rzucenie palenie, który jest całkowitym przeciwieństwem innych metod. Kiedyś myślałem ze co może dać książka, jak można z tym rzucić, przecież o szkodliwości palenia o wydawanych pieniądzach trąbią wszędzie wiec co może być opisane w książce? Znalazłem jednak wiele bardzo pozytywnych opinii na temat tej książki, wiele osób po przeczytaniu fajek twierdziło że rzucili palenie i poszło to niezwykle łatwo. Nawet zatwardziali palacze, palący po 20-30 lat pisali że skończyli z nałogiem. Nie wiem czy książka faktycznie posiada tajemną źródło wiedzy, które faktycznie wyleczy z nałogu czy nie jest to po prostu spamerska reklama książki, postanowiłem więc "zakupić" książkę i dać do przeczytania żonie, która jest nieugięta i skutecznie broni się przed zarzuceniem fajek. Niestety powiedziała że ją przeczyta ale jak znajdzie czas, więc obawiam się że nie będzie to w tym wieku. Sam przeczytam książkę i postaram się napisać co o niej myślę, choć ja już nie palę ponad dwa miesiące to uważam iż w dalszym ciągu jestem zagrożony i znam wiele osób które wróciło do palenia po kilku miesiącach a nawet latach zerwania z nałogiem. Opisze hipotetyczne działanie książki wśród znajomych (a nóż ktoś przeczyta) i przeczytam ją sam i za kilka dni napiszę co o tym wszystkim myślę.




ALLEN CARR, JAK SKUTECZNIE
RZUCIĆ PALENIE


1 komentarz:

  1. The Smoant Cylon TC Box Mod features high performance that with dual 18650 batteries (not included) this mod can deliver output power up to 218W.

    OdpowiedzUsuń