poniedziałek, 14 lipca 2014

71 dzień bez papierosa.



Ostatnio miałem dużo pracy i nie miałem czasu aktualizować bloga, jednak chciałbym zaznaczyć, że wszystko u mnie w porządku, jak nie paliłem tak nie palę i do palenia wracać nie mam zamiaru.  W rachubie ilości dni od ostatniego wypalonego papierosa już się nieco pogubiłem w każdym bądź razie nie palę już od przeszło dwóch miesięcy. Ubolewam nad tym, że nie udało mi się jeszcze nakłonić żony do rzucenia palenia i mam nadzieję, że niebawem jakoś wspólnie damy radę. Ciekawe jest to, że paliłem od niej jakieś 7-8 lat dłużej, paliłem około paczki, natomiast żona pali nieco mniej - z reguły 10 - 13 fajek w ciągu dnia, mimo to mi udało się rzucić palenie, jej natomiast jeszcze nie. Być może jest to tylko w moim najbliższym otoczeniu, ale ostatnio coraz częściej dostrzegam pary, wśród których mężczyzna nie pali, natomiast kobieta ćmi jak smok. Ostatnio czytałem również artykuł, w którym jakieś tam badania amerykanów wykazały, iż kobietom trudniej jest rzucić palenie i odsetek mężczyzn rzucających palenie jest większy niż kobiet. Dzieje się tak, ze względu na to, iż kobiety dość często sięgają po papierosy w celu poradzenia sobie ze stresem oraz z humorami, a także ze względu na to, że kobiety boją się jak ognia jednego efektu ubocznego rzucenia palenia, mianowicie … przybyciu na wadze. O tym jak nie przytyć w trakcie rzucania palenia postaram się napisać w następnym poście natomiast, jeżeli chodzi o stres i humorku jedna rada, która uszczęśliwi wszystkich – drogie panie więcej seksu :)

1 komentarz:

  1. The Smoant Cylon TC Box Mod features high performance that with dual 18650 batteries (not included) this mod can deliver output power up to 218W.

    OdpowiedzUsuń