środa, 2 lipca 2014

Jak rzucić palenie będąc bardzo uzależnionym



Kiedyś natrafiłem na pewien artykuł, w którym twierdzono, że stopień uzależnienia można sprawdzić poprzez to jak szybko po przebudzeniu mamy ochotę, lub wręcz musimy sięgnąć po papierosa. Stwierdzono w nim, że człowiek, jeżeli musi zapalić w przeciągu pół godziny od pobudki, jest silnie uzależnionym od papierosów. Jak rzucić palenie pomyślałem skoro ja przebudzając się dawałem sobie 5-10 minut czekając aż kawa nieco ostygnie i po tym czasie faja i ogień. Były też opisywane skrajne przypadki, w których człowiek nie jest w stanie wytrzymać pełnej nocy i budzi się na „małe, co nieco”. Kolejne badania wykazały, iż poranne palenie zdecydowanie zwiększa ryzyko wystąpienia raka płuc.

Jak rzucić palenie będąc bardzo uzależnionym? 

Dla osób głęboko uzależnionych rzucenie palenia może być niezwykle trudnym zadaniem. Bardzo ciężko jest obyć się bez środków wspomagających rzucanie palenia. Tabletki desmoxan, (o którym pisałem tutaj), tabex, pastylki Nicorette czy plastry niquiten mogą mieć tutaj niezwykle istotny wpływ na powodzenie w rzucaniu palenia. Myślę, że bardzo łatwo jest znaleźć pozytywne opinie o desmoxanie i tabexie, sam osobiście przewertowałem wiele forów internetowych i znalazłem bardzo dużo chwalebnych opinii, dlatego też polecam te środki z czystym sumieniem, zwłaszcza ludziom którzy nie są w stanie przespać pełnej nocy bez papierosa.




PALENIE RANO
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz